Κυριακή, 30 Σεπτεμβρίου 2012

Συνέντευξη με την Ανναστέλλα Λαζάρου


Το καλό με το διαδίκτυο, όπως έχουμε πει άπειρες φορές, είναι ότι μπορείς να έρχεσαι σε επαφή με ανθρώπους που σε άλλες συνθήκες θα ήταν αδύνατο! Έτσι, πριν λίγο καιρό γνωρίσαμε την Ανναστέλλα Λαζάρου. Αρχιτέκτον-Διακοσμήτρια εσωτερικών χώρων και, από το κείμενο που λάβαμε, πολύ αισιόδοξος άνθρωπος! Κάτι που πραγματικά σπανίζει στην εποχή μας. Ευχαριστούμε πολύ για το άρθρο και την ευκαιρία που μας έδωσες να σε γνωρίσουμε καλύτερα. 

Επισκεφθείτε την στις ιστοσελίδες για περισσότερες φωτογραφίες από την εργασία της.


Ήταν περίπου πριν καμιά τριανταριά χρόνια (ίσως και λίγο περισσότερα) όταν για πρώτη φορά είπα πως θέλω να γίνω διακοσμήτρια. Ίσως το γούστο της γιαγιάς μου και το ερασιτεχνικό ενδιαφέρον της για διακόσμηση να είχε κυλήσει στις φλέβες μου. Το «θέλω» μου, συνεχίστηκε μέχρι και το γυμνάσιο. Κάπου εκεί, οι κακόγουστες και χωρίς  ίχνος ταλέντου –ομολογουμένως-  ζωγραφιές μου, έκαναν τον μπαμπά μου να με προσγειώσει, λέγοντάς μου –με τρόπο- «δεν πιάνει το χέρι σου και δεν θα τα καταφέρεις στη διακόσμηση». Και τον πίστεψα… γιατί πρώτον το ταλέντο του στη ζωγραφική είναι άπιαστο και δεύτερον, δεν είναι από τους ανθρώπους που θα σου επιβάλλει τη γνώμη του, αγαπά την ελευθερία σκέψης και πράξεων των παιδιών του, άρα –σκέφτηκα- κάποιο δίκιο θα είχε. Ήταν και η εποχή πριν τα σχεδιαστικά προγράμματα των υπολογιστών, οπότε δεν υπήρχε αμφιβολία πως είχε δίκιο.


Έτσι ξεκίνησα να ονειρεύομαι μια θέση στη δημοσιογραφία… Αγαπούσα το γράψιμο και τις ελεύθερες ώρες μου, όλο με χαρτιά και μολύβια καταπιανόμουν. Ποιήματα, πεζά, σκέψεις… όλα στο χαρτί. Και κάπου εκεί στο κρίσιμο σημείο στο τέλος της Γ’ λυκείου, ξυπνάει και πάλι η διακοσμήτρια μέσα μου και ξεκινώ σπουδές στο αντικείμενο. Καταφέρνω να τελειώσω πρώτη στο τμήμα μου, και ξεκινώ τη δική μου δουλειά χωρίς εμπειρία και γνωριμίες …και πετυχαίνω! Κάνω έτσι τον μπαμπά μου να σκέφτεται πλέον πολύ πριν εκφράσει τη γνώμη του και αποδεικνύω πως η θέληση –και η τύχη, μην το ξεχνάμε- ξεπερνά κάθε εμπόδιο και πως δεδομένο δεν είναι τίποτα.


Σήμερα, 16 χρόνια μετά την πρώτη μου δουλειά ως ελεύθερος επαγγελματίας, συνεχίζω να αγαπώ το επάγγελμά μου, και να το νιώθω ακόμη σαν μία αγαπημένη ασχολία. Θεωρώ πως είναι το σημαντικότερο στοιχείο για να είσαι ευτυχισμένος, ακόμη και μία δύσκολη περίοδο σαν αυτή που περνάμε. Να αγαπάς τη δουλειά σου. Να ξυπνάς το πρωί και να αισθάνεσαι όμορφα με αυτό που σε περιμένει. Ακόμη κι αν αυτό είναι οι σκαλωσιές μίας οικοδομής, η προσπάθεια συνεννόησης με τα συνεργεία ή ο πελάτης που σε πιέζει με τους χρόνους. Γιατί σε αυτό το επάγγελμα, αντέχεις μόνο αν το αγαπάς πραγματικά. Κι αυτό εκτιμάται. Και έρχεται σιγά - σιγά η αναγνωρισιμότητα, οι παρουσιάσεις του έργου σου ακόμη και στην τηλεόραση και τέλος οι συνεντεύξεις και οι προσκλήσεις σε ραδιόφωνο, εφημερίδες, περιοδικά και τηλεόραση.



Και η αγάπη μου για το γράψιμο όμως, που προανέφερα, δεν πήγε χαμένη. Συνεργάστηκα -και ακόμη συνεργάζομαι- με περιοδικά του χώρου και όχι μόνο (έντυπα και διαδικτυακά), γράφοντας άρθρα, δίνοντας λύσεις σε αναγνώστες και έχοντας δικές μου στήλες. Αυτό ήταν που με οδήγησε και στη δημιουργία ενός blog, της Decofairy. Μέσα από τα καθημερινά  άρθρα και τις προτάσεις μου στους αναγνώστες που ζητάνε τη βοήθειά μου για το χώρο τους, θα ανακαλύψετε κι εσείς- πιστεύω- την αγάπη μου για το αντικείμενο.
Σκοπός μου; Να κάνω τον κόσμο ομορφότερο! Ουτοπικό;  Μπορεί… δεν χάνω όμως τίποτα να προσπαθήσω.


Δουλειά μου μπορείτε να δείτε εδώ: www.spaceinteriors.gr
Και να με διαβάζετε καθημερινά εδώ: decofairy.wordpress.com
E-mail μπορείτε να μου στέλνετε εδώ: info@spaceinteriors.gr & εδώ: decofairy@hotmail.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γιατί και η δική σας άποψη μετράει!

wibiya widget

Hand Art Eveline

Hand Art Eveline
Χειροποίητα κοσμήματα, προσκλητήρια βάπτισης , γάμου, παιδικοί πίνακες

Home Design, επιπλα, διακοσμηση, feng shui & συμβουλες για ενα ομορφο οικολογικο σπιτι!

RealShop

RealShop
έξυπνα gadgets με στυλ & φαντασία, για την κουζίνα.... κάντε κλικ στην εικόνα

Για περισσοτερες ιδεες και λυσεις

Για περισσοτερες ιδεες και λυσεις
Κάντε κλικ στην εικόνα

Προσφορες εως και 50%

Προσφορες εως και 50%
Κάντε κλικ στην εικόνα

Συνολικες προβολες σελιδας