Κυριακή, 28 Οκτωβρίου 2012

Tο εργαστήρι της Ζωής

Η Ζωή μας φιλοξένησε στον χώρο όπου φτιάχνει τις υπέροχες δημιουργίες της. Τακτοποιημένος με έξυπνες λύσεις που μπορεί να σας βοηθήσει και εσάς. Κορδελίτσες, χαρτιά, ψαλίδια, κόλλες, χάντρες κλπ όλα τακτοποιημένα έτσι ώστε σε πρώτη αναζήτηση να είναι εκεί μπροστά. Σε ευχαριστούμε πολύ για την ζεστή φιλοξενία και ευχόμαστε πολλές πολλές δημιουργίες! Την Ζωή μπορείτε να την επισκεφθείτε στο ηλεκτρονικό της σπιτάκι στο facebook.


Tο εργαστήρι της Ζωής


…. Με όλες τις έννοιες του όρου, μεταφορικά και κυριολεκτικά!!!

Απ’ όταν ανακάλυψα το scrapbooking, ήθελα έναν χώρο δικό μου, να μπορώ να απλώσω παντού χαρτιά, χρώματα, κορδέλες, αυτοκόλλητα. Έναν χώρο σαν ροζ συννεφάκι, αφού το ροζ είναι το αγαπημένο μου χρώμα. Έναν χώρο δημιουργίας όπου το άψυχο παίρνει ξαφνικά ζωή και μορφή και συνοδεύει κάθε ξεχωριστή στιγμή της ζωής μας.

Το όνειρο αυτό λοιπόν, έγινε πραγματικότητα πριν έναν χρόνο περίπου :-) 



Το εργαστήριό μου δεν είναι πολλά τετραγωνικά. Είναι τόσο … όσο … όσο χρειάζεται δηλαδή.  Τα χρώματα που επικρατούν είναι το άσπρο και το ροζ και είναι το πιο φωτεινό δωμάτιο του σπιτιού.




Επειδή στο συγκεκριμένο χόμπι χρειαζόμαστε πολλά υλικά που δεν είναι μεγάλα σε μέγεθος, χρειάστηκα αρκετά κουτιά διαφόρων μεγεθών. Τα υλικά μου τα χώρισα ανά κατηγορίες, κορδέλες, αυτοκόλλητα, die cuts, χαρτιά, κόλλες, λουλουδάκια, σφραγίδες, μελανιά κτλ.




Επειδή τα χαρτιά έχουν συνήθως μέγεθος 30 Χ 30, χρειαζόμουν έναν χώρο όπου θα μπορούσαν να αποθηκευτούν χωρίς να τσαλακωθούν αλλά να μπορώ παράλληλα να τα βλέπω. Σαν λύση βρήκα ένα σταντ από το ΙΚΕΑ. Αντί για συρτάρια επέλεξα τα συρμάτινα καλάθια. Για να διευκολύνομαι, έχω χωρίσει τα χαρτιά μου ανά χρώμα και ανά θέμα.

Σε μικρά γυάλινα βαζάκια έχω διάφορα διακοσμητικά, charms, περλίτσες και πριτσίνια.


Πάνω στο γραφείο μου βάζω υλικά που θα χρειαστώ για κάθε βιβλίο ευχών που φτιάχνω εκείνη την περίοδο. Μέσα στις πλαστικές  μολυβοθήκες υπάρχουν κόλλες, ψαλίδια με σχέδια και χρώματα. Σε ένα σταντ που μπαίνουν κούπες, βάζω τις κορδέλες που θα χρειαστώ.

Το πάτωμα μου γεμίζει από τα απλωμένα χαρτιά που έχουν συγκεκριμένο θέμα.

Αυτό είναι το μικρό μου εργαστήριο όπου περνάω ώρες χαράς και δημιουργίας.

..................................................................................................................................................

Υ.Γ. εάν έχετε κι εσείς το δικό σας εργαστηράκι, στείλτε μας email με φωτογραφίες και κείμενο για να το παρουσιάσουμε :)

2 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα το έχει φτιάξει!Μπράβο της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ειναι ενα φοβερο δωματιο και αποπνεει εναν αερα χαρας :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γιατί και η δική σας άποψη μετράει!

wibiya widget

Hand Art Eveline

Hand Art Eveline
Χειροποίητα κοσμήματα, προσκλητήρια βάπτισης , γάμου, παιδικοί πίνακες

Home Design, επιπλα, διακοσμηση, feng shui & συμβουλες για ενα ομορφο οικολογικο σπιτι!

RealShop

RealShop
έξυπνα gadgets με στυλ & φαντασία, για την κουζίνα.... κάντε κλικ στην εικόνα

Για περισσοτερες ιδεες και λυσεις

Για περισσοτερες ιδεες και λυσεις
Κάντε κλικ στην εικόνα

Προσφορες εως και 50%

Προσφορες εως και 50%
Κάντε κλικ στην εικόνα

Συνολικες προβολες σελιδας